پرش لینک ها

خدمات گروه توسعه مدیریت نماکاران

مهندسی، طراحی و مشاوره

مشاوره‌نما به یک متخصص نیاز دارد که علاوه بر آگاهی از علم معماری، اطلاعات کافی در مورد وضعیت بازار را نیز داشته باشد و راهنمایی های جامعی را ارئه دهد. در مشاوره‌نما، معماران به جنبه های نمای ساختمان توجه می‌کنند. علاوه بر جنبه های کاربردی نما، آنها به موضوع زیبایی نیز پرداخته و طرح های خود را به صورت نقاشی‌های دستی یا ماکت های سه‌بعدی ارائه می‌دهند.

نصب و اجرای انواع نما و پنجره های آلومینیومی

جزئیات طراحی نمای ساختمان ممکن است به چشم نیاید و در ابتدا مسئله مهمی تلقی نشود. اما تنها معماران موفق و متخصص می‌دانند که توجه به نکات کوچک و جزئیات در طراحی نمای ساختمان موجب تمایز بین کارهای خوب و کار های متوسط است، در این مرحله نقشه های فاز دو جزئیت اجرایی نما بر اساس استانداردهای نما تهیه میشود.

تامین و ساخت تخصصی

به طور کلی نمای کرتین ال دارای زیرشاخه های فراوانی می باشد که از آن جمله میتوان به نمای کرتین وال فیس کپ، نمای کرتین وال نیم فیس کپ، نمای کرتین وال فریم لس یوچنلی و نمای کرتین وال فریم لس استپ یونیت اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع پروژه، محل استفاده و سلایق طراحان پروژه های ساختمانی پاسخگوی نیاز طراح می باشد.

خدمات پس از فروش

گروه توسعه مدیریت نماکاران مجری انواع نمای خشک و مدرن، پیمانکار بهترین نمای مدرن کشور در کمترین زمان ممکن بهترین نمای شیشه ای را طراحی و اجرا می کند. باتوجه به کامل بودن محصولات و سیستم های اجرایی، این مجموعه مبنا پروژه های تولید انبوه با قیمت های رقابتی و پروژه های لوکس را در محدوده مجموعه خود قرار داده است.

پروژه های در حال ساخت

MotelGou

موتل قو

پروژه های شاخص ساخته شده

MotelGou

موتل قو

Bors

بورس

گروه شرکت های توسعه نماکاران

شرکت نماکاران هزاره سوم با امضای توافقنامه رسمی با یکی از معتبرترین هلدینگ‌های فعال در این صنعت به نام شرکت چوهاداراغلو ترکیه همکاری استراتژیک خود را با آن مجموعه شروع کرده و به عنوان نماینده انحصاری آن شرکت در ایران پروژه‌های ارزشمندی را اجرا نموده است.

شرکت نماکاران جام گستر از اواسط سال ۱۳۹۸ با هدف حضور در بازار پروژه‌هایی که خواهان استفاده از پروفیل‌های داخلی هستند شروع به کار کرده و با حضور مشاوران مجرب خارجی جهت طراحی سیستم‌های منحصر به فرد خود با برند ثبت شده ولکان یکی از اعضای گروه توسعه مدیریت نماکاران می‌باشد.

گروه توسعه مدیریت نماکاران برای اجرای پروژه‌های لوکس با دیتیل‌های خاص از ابتدای سال ۱۳۹۹ با تأسیس شرکت نماکاران آرکانوین همکاری خود را با شرکت شوکو آلمان آغاز نموده و با اجرای چندین پروژه تجربیات گرانقدری را کسب نموده است.

گروه توسعه مدیریت نماکاران به عنوان مکمل فعالیت‌های خود، با تأسیس شرکت آرتابنابوم ارائه خدمات تخصصی در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و پارتیشن‌های آلومینیومی و شیشه‌ای را به شرح خدمات و سبد محصولات گروه اضافه کرده است.

به دنبال نمایی جذاب می گردید؟

کرتین وال نماکاران

زعفرانیه، انتهای خیابان ثارالله

دنبال کار می گردید؟ رزومه خود را ارسال کنید

کارخانه تخصصی گروه توسعه نماکاران

گروه توسعه مدیریت نماکاران با بهره‌گیری از تجربیات شرکت چوهاداراوغلو ترکیه، در راستای افزایش کیفیت خدمات و محصولات نسبت به احداث کارخانه‌ای به مساحت 30/000 مترمربع و سالن های تولید به مساحت 7/500 مترمربع اقدام نمود و در سال 1390 این کارخانه به دستگاه‌های تمام اتوماتیک Elumatec آلمان تجهیز و به عنوان مجهزترین کارخانه صنعت نما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تاریخچه گروه توسعه مدیریت نماکاران

46

سال تجربه

در صنعت نمای ساختمان

27

پروژه نمای شیشه ای

سیستم یونیتایز

14

پروژه نمای شیشه ای

سیستم ترمال برک

328

نفر زیرمجموعه

گروه توسعه مدیریت نماکاران

شروع فعالیت در صنعت شیشه

گسترش فعالیت در صنعت شیشه خودرو

تاسیس شرکت نماکاران و اخذ نمایندگی شرکت چوهاداراغلو

اجرای بزرگترین پروژه کرتین وال قو الماس خاورمیانه با مساحت 80.000 مترمربع

برخی از کارفرمایان